FL
Beste,
Smart ftp gebruik ik sedert 2003, zeer gebruiksvriendelijk, helaas lukt het niet meer om mijn website aan te passen.
Wat is er nu veranderd, ik ben van tiscali pas overgestapt naar scarlet one, scarlet heeft tenslotte tiscali overgenomen ook.
Mijn internetverbinding, account en paswoord is dus gewijzigd, doch deze heb ik niet nodig om up te loaden veronderstel ik wanneer er een internet verbinding reeds tot stand is gekomen.
Ook heb ik nu de laatste update van smartftp op mijn compie staan.
Dit is de foutmelding die ik krijg:
SmartFTP v1.1.985.6
Opzoeken van servernaam home.tiscali.be...
Verbinding opbouwen met (home.tiscali.be).
Onbekende fout.
Active Help Link: https://www.smartftp.com/support/kb/58
Inloggen mislukt. Opnieuw proberen...
Doorgaan met inloggen 2...
Verbinding opbouwen met (home.tiscali.be).
Onbekende fout.
Active Help Link: https://www.smartftp.com/support/kb/58
Inloggen mislukt. Opnieuw proberen...
Doorgaan met inloggen 3...
Verbinding opbouwen met (home.tiscali.be).
Onbekende fout.
Alvast bedankt voor de reactie.
Frank
Smart ftp gebruik ik sedert 2003, zeer gebruiksvriendelijk, helaas lukt het niet meer om mijn website aan te passen.
Wat is er nu veranderd, ik ben van tiscali pas overgestapt naar scarlet one, scarlet heeft tenslotte tiscali overgenomen ook.
Mijn internetverbinding, account en paswoord is dus gewijzigd, doch deze heb ik niet nodig om up te loaden veronderstel ik wanneer er een internet verbinding reeds tot stand is gekomen.
Ook heb ik nu de laatste update van smartftp op mijn compie staan.
Dit is de foutmelding die ik krijg:
SmartFTP v1.1.985.6
Opzoeken van servernaam home.tiscali.be...
Verbinding opbouwen met (home.tiscali.be).
Onbekende fout.
Active Help Link: https://www.smartftp.com/support/kb/58
Inloggen mislukt. Opnieuw proberen...
Doorgaan met inloggen 2...
Verbinding opbouwen met (home.tiscali.be).
Onbekende fout.
Active Help Link: https://www.smartftp.com/support/kb/58
Inloggen mislukt. Opnieuw proberen...
Doorgaan met inloggen 3...
Verbinding opbouwen met (home.tiscali.be).
Onbekende fout.
Alvast bedankt voor de reactie.
Frank