smart ftp

hallo ik gebruik al een tydje smart ftp
en ook spymac weet niet of iemand die gebruikt maar had 4 namen die het niet meer doen geeft steeds aan dat ik 30 sec moet wachten dat doen ik maar doet het nog steeds niet
dus ik kan niks uplode daar wie kan me helpen
en nog een vraag hoe haal ik namen weg uit me smart ftp

Goedendag,

ik heb geen idee wat precies jou probleem is met connecten naar een server toe. Ik denk dat je wat specifieker moet zijn naar wat voor server het gaat en of je een router gebruikt ofzo.

Maar je kan "namen" weghalen door in smart ftp de toetsencombinatie ctrl+o in te drukken en dan naar History/Geschiedenis toe gaan.

met deze naam kom ik niet op smart ftp

luppie40.spymac.net/
ja en ik gebruik een router

Bij nader inzien zou een router geen problemen moeten leveren ( ook al zit er een ingebouwde firewall in ) want een router blokkeert geen poorten van binnen naar buiten alleen van buiten naar binnen.

Maar als je dus adress "ftp.luppie40.spymac.net" invult en poort op 21 en verder je eigen inlog gegegevens dan doet het het dus niet?

Wat voor melding geeft Smart FTP dan precies als het wil connecten?

SmartFTP v1.0.983.27
Resolving host name luppie40.spymac.net...
Connecting to (luppie40.spymac.net) -> PORT: 21
Connected to (luppie40.spymac.net) -> Time = 0ms
Socket connected waiting for login sequence.
220 FTP Server ready.
USER luppie40
331 Password required for luppie40.
PASS (hidden)
530 Login incorrect.
Cannot login waiting to retry (30s)...
hy geeft deze fout melding aan en dat heeft hy by meerdere acounts die ik heb aangemaakt

Het lijkt erop dat de login informatie niet goed is en het kan zijn dat je 30 sec moet wachten voordat je weer kan connecten omdat dat een server instelling is...