SmartFTP'de Problem mi Var?

SmartFTP insanlar tarafından yapılmıştır ve elbette hatalarla karşılaşabilirsiniz. Ama SmartFTP �ok sık g�ncellenen bir programdır. Probleminizi foruma yazarken dahi yeni bir sürüm çıkmış ve probleminiz çoktan giderilmiş olabilir.

Programla bağlantılı bir problem ile karşılaşırsanız aşağıda sıralanan noktaları göz önünde bulundurmak probleminize çabuk cevap bulunabilmesi (cevap olmasa bile en azından öneriler) açısından yararlı olacaktır.

Çözümün ne kadar çabuk sağlanabileceği, karşılaştığınız problemi ne kadar net ve bilinçli şekilde dile getirebilmenizle bağlantılıdır. Peki bunu nasıl başarabilirsiniz?

A. SmartFTP'nin hangi sürümününde bu problemle karşılaştınız?
1. Menüden Yardım > Hakkında penceresini açın.
2. Sistem Bilgisi sekmesine tıklayın ve "Panoya Kopyala" düğmesine basın.
3. Kopyalanan bu bilgileri sorunuzu sorarken aynen ekleyin.

B. Sorunu tarif edin. (problemi gösteren ekran görüntüleri alabilirseniz de olur)
Mesela, hata kodu, hata mesajı vs.

C. Problem tam olarak ne zaman belirdi?
Mesela, Program açıldıktan sonra? kapanırken? belli bir yere tıklarken? vs...

D. Problemi tekrar oluşturmak mümkün mü?
Mesela, programı kapatıp açınca, bilgisayarı kapatıp açınca sorun halen oluşturulabiliyor mu? Ayrıca şunu da denemeden sorunuzu hemen sormayın: SmartFTP'yi tamamen sisteminizden kaldırın > Bilgisayarı yeniden başlatın > Sıfırdan SmartFTP'yi yeniden kurun ve sorun devam ediyor mu?

Tüm bu noktalara dikkat ederek sorunuzu dile getirdiğinizde cevap veya uygun bir yönlendirme sağlanması kaçınılmazdır!

Bir hatırlatma: karşılaştığınız teknik sorunlara hemen cevap almak istiyorsanız çok daha geniş kullanıcı kitlesi bulunan (ve SmartFTP'nin yaratıcılarının sürekli cevap yazdığı) SmartFTP İngilizce forumunu, özellikle Public supportve Bug Reports - Version 3 forumlarını kullanın!

SmartFTP'yi kullandığınız için teşekkür ederiz.