Jump to content


Photo

Login incorrect


  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 TTC

TTC
  • Members
  • 2 posts
  • Location:
    Oostende

Posted 18 December 2004 - 09:26 AM

Van de ene dag op de andere kan ik via SmartFTP niet meer inloggen. Ik krijg telkens deze mededeling:

220 Telenet-ops FTP Server
USER *******
331 Password required for *******
PASS (hidden)
530 Login incorrect.
Cannot login waiting to retry (30s)...


Is er iemand die dit ook heeft voorgehad en hoe is dit op te lossen? :?:

Alvast bedankt! :!:

#2 henny40

henny40
  • Members
  • 6 posts

Posted 18 December 2004 - 04:49 PM

Unable to login.
This is usually due to an incorrect username or password. Check both for accuracy including whether or not Caps Lock is accidently enabled. If this error persists, check with your system administrator or hosting provider.
dit kryg ik dus

en ook de melding die jij hebt by mij werken dus 5 namen niet meer ik baal er van je kan ze ook niet opnieuw maken denk ik

#3 TTC

TTC
  • Members
  • 2 posts
  • Location:
    Oostende

Posted 24 December 2004 - 10:56 AM

Ik wou even zeggen dat het probleem (zie start topic) opgelost is en dit dankzij de tussenkomst van de helpdesk van Telenet. :)

Deze is terug te vinden op www.telenet.be
Meld je aan op "Mijn Telenet" (daarvoor moet je wel Telenet-klant zijn uiteraard) en ga naar "Contacteer Ons" (onderaan de pagina's) en klik op "Invulformulier" bij 'Personal Mail & Site'.

Wie geen klant is bij Telenet, probeer dan je eigen Internetprovider te raadplegen.

Succes!




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users